vselico

mj

mj
Historia...
 
mj
mj | 8.1.2022 12:02

nepochop netrap sa, urcite nikto neocakaval, ze to pochopis...


Lodovik
Lodovik | 8.1.2022 17:52

@nepochop To snad nemyslis vazne. Uplne si zamienas pricinu a nasledok.

Elektrickych aut by rozdhodne bez Tesly a Elona moc nebolo. Koniec koncov, ani teraz ich moc nie je, co sa poctu kusov tyka.

Tesla je jedina firma, ktora nasla uspesny model ako vytvorit infrastrukturu pre elektromobily - pred tym skusali rozne startupy napr. vymenu baterii, alebo sa robili auta "do mesta" , ktore sa mali nabijat doma (Nissan Leaf). Iba Tesla extremne agresivne budovala siet nabijacich stanic, co bolo nutne pre masovu adopciu (a nie marketing), a doteraz nemaju konkurenciu.

Okrem toho ako prvi prisli so strategiou zacat s autami vo vyssich triedach a postupne prechadzat na lacnejsie modely. Zda sa to jednoduche, ale nikto iny na to neprisiel, dokonca ani BMW s ich mini-autickom. Nissan tiez zacal s hrackarskym autom s malym dojazdom.

Ked Tesla oznamila, ze planuje postavit giga-tovaren na baterie, tak ta planovana kapacita zodpovedala vtedajsej celosvetovej prodkucii. Kto iny by si taketo nieco dovolil?

No a takychto extremne dolezitych strategickych rozhodnuti a technologickych inovacii je vela, toto su len tie najlahsie pochopitelne aj pre nepochopov.

Napriek vsetkym tymto veciam to bola este 2-3 roky dozadu najshortovanjesia firma na svete, lebo aj po extremnych pokrokoch kopec ludi neverilo, ze to ma sancu na uspech. Zopar ich tomu neveri dodnes.

Model S bol dokonca vyhlaseny za auto roku 2013, a napriek tomu ani jedna jedina tradicna automobilka potom nezacala seriozne investovat do elektrickych aut.

To zacali az neskor, ked sa Tesla dostala na statisice kusov rocne. Ale to, ze teraz vidia na vlastne oci, ze to fakt funguje, a po Tesle to kopiruju, rozhodne neznamena, ze by to robili aj tak. Oni len nemaju na vyber, ak chcu prezit.


Lodovik
Lodovik | 8.1.2022 17:52

@nepochop To snad nemyslis vazne. Uplne si zamienas pricinu a nasledok.

Elektrickych aut by rozdhodne bez Tesly a Elona moc nebolo. Koniec koncov, ani teraz ich moc nie je, co sa poctu kusov tyka.

Tesla je jedina firma, ktora nasla uspesny model ako vytvorit infrastrukturu pre elektromobily - pred tym skusali rozne startupy napr. vymenu baterii, alebo sa robili auta "do mesta" , ktore sa mali nabijat doma (Nissan Leaf). Iba Tesla extremne agresivne budovala siet nabijacich stanic, co bolo nutne pre masovu adopciu (a nie marketing), a doteraz nemaju konkurenciu.

Okrem toho ako prvi prisli so strategiou zacat s autami vo vyssich triedach a postupne prechadzat na lacnejsie modely. Zda sa to jednoduche, ale nikto iny na to neprisiel, dokonca ani BMW s ich mini-autickom. Nissan tiez zacal s hrackarskym autom s malym dojazdom.

Ked Tesla oznamila, ze planuje postavit giga-tovaren na baterie, tak ta planovana kapacita zodpovedala vtedajsej celosvetovej prodkucii. Kto iny by si taketo nieco dovolil?

No a takychto extremne dolezitych strategickych rozhodnuti a technologickych inovacii je vela, toto su len tie najlahsie pochopitelne aj pre nepochopov.

Napriek vsetkym tymto veciam to bola este 2-3 roky dozadu najshortovanjesia firma na svete, lebo aj po extremnych pokrokoch kopec ludi neverilo, ze to ma sancu na uspech. Zopar ich tomu neveri dodnes.

Model S bol dokonca vyhlaseny za auto roku 2013, a napriek tomu ani jedna jedina tradicna automobilka potom nezacala seriozne investovat do elektrickych aut.

To zacali az neskor, ked sa Tesla dostala na statisice kusov rocne. Ale to, ze teraz vidia na vlastne oci, ze to fakt funguje, a po Tesle to kopiruju, rozhodne neznamena, ze by to robili aj tak. Oni len nemaju na vyber, ak chcu prezit.


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryĹĄZatvorit reklamu
loader